Din webbläsare stöds inte!

Uppdatera din webbläsare för att webbplatsen ska visas korrekt. Uppdatera min webbläsare nu

×

Objekt i din nedladdningsmapp

Nedladdningsmappen är tom
objekt i nedladdningsmappen

!

Omfattande kundservice och support under produktens livslängd

Vi strävar efter att våra produkter ska vara lätta att installera, med lågt behov av underhåll. Det kan hända att du har frågor om våra spjällställdon, ventiler eller givare.

Vi strävar hela tiden efter ömsesidigt värdefulla relationer med våra kunder genom att tillhandahålla support i världsklass närhelst behovet finns. Vårt försäljningsteam är alltid redo att hjälpa dig välja rätt produkter för din installation. De ger tips och råd om hur du får ut så mycket som möjligt av produkterna och ditt system.

Belimo levererar dina produkter inom ett par dagar, precis när du behöver dem. Även efter köpet hjälper vår kundtjänst dig med eventuella frågor. För ökad sinnesfrid levereras alla våra produkter med en 5-årsgaranti.

Oavsett din HVAC-applikation står vårt globala nätverk av supportexperter alltid till din tjänst. Kundsupporten når du via telefon, Belimo Cloud eller personligen på plats.

Produktval

Du har alltid tillgång till expertrådgivning som hjälper dig att välja rätt produkter för din installation. Dessutom erbjuder vi SelectPro, ett snabbt och enkelt verktyg för korrekt dimensionering och val av ventiler, ställdon och givare samt Belimo Retrofit-appen för att enkelt hitta utbyteslösningar.

Utbildning

Belimo erbjuder omfattande utbildningsprogram som hjälper dig att förstå grunderna inom HVAC, från dimensionering och urval till montering och installation.  Belimos utbildningsportfölj omfattar utbildning i klassrum, inlärningsmoduler på nätet, webbinarier och fortbildningskurser för yrkesverksamma ingenjörer.

Kontakta oss för mer information.

Teknisk support

Vi strävar hela tiden efter ömsesidigt värdefulla relationer med våra kunder genom att tillhandahålla support i världsklass. Vår prisbelönta service är känd för att snabbt och effektivt hjälpa kunderna och är tillgänglig via telefon, molnet eller personligen på plats.